alksdj (02-11-14), mehrdad_ab (02-11-14), Rezasam1 (02-11-14), SajjadKhati (02-11-14)
پردازنده شما ضریبش قفله . یعنی نمیتونی ضریب رو بالا ببری .سری k نیست سری معمولی هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط میتونی bclk رو اونم خیلی محدود افزایش بدی.
alksdj (02-11-14), mehrdad_ab (02-11-14), Rezasam1 (02-11-14), SajjadKhati (02-11-14)
BCLK تو بایوس نمیشه دسش زد . قهوه ای نیست مثل بقیه اما بازم هیچ گزینه ایش فعال نمیشه
فرکانس هم همینطور
تو همین ایزی تیون نمیتونم ضریب شو بالا ببرم که اور شه؟
اگر خوب گوش کنی . گفتم باید از حالت auto خارجش کنی .در حالت دیفالت cpu host clock قابل تغییر نیست . باید تغییرش بدی و از حالت اتو خارج کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از قسمت MIT
ADVANCE FREQANCE SETTING
از حالت اتو خارجش کن و با استفاده از EASY TUNE .
BCLK رو افزایش بده . البته زیر 110 باید ست بشه .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mehrdad_ab (02-11-14), Rezasam1 (02-11-14), SajjadKhati (02-11-14)
cpu ات چیه گلپسر؟
گفتم دیگه
تو این قسمت هر چی دابل کلیک میکنم هیچ گزینه ای نمیاد که تغییرش بدم . کلا هیچ چی نمیاد . عملا غیر فعاله
پردازنده ات چیه؟
برای من نیست .عکس نمونه هست .یک عکس بگیر چک کنم . خیلی عجیبه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمال داره این قسمت لاک شده باشه . باید دفترچه مادربردت رو نگاه کنی .
SajjadKhati (02-11-14)
عکس خاصی نداره
دقیق دقیق همین جوریه اما هر چی روش کلیک میکنی ، اون گزینه هایی که گفتی گزینه ای برا انتخاب نمیاد . ینی همین رو Auto هست ، هست و جم نمیخوره
واسه همین مدل cpu نیست؟
نمیشه از همون گزینه ی تو برنامه ایزی تیون تنظیم کنم فقط ضریب رو؟
سجاد جان متوجه میشی من چی گفتم . پردازنده تو ضریبش قفل هست چی رو میخوای تغییر بدی !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با چه گزینه ای میخوای تغییر بدی و از حالت اتو درش بیاری ؟
باید با دکمه مثبت و منفی تغیرش بدی . یا pageup-pagedown
اگر نشد احتمالا بایوس مود شده یا بایوس جدید میاد که بتونه bclk رو تغییر داد .
SajjadKhati (02-11-14)
CPU overclocking: Support is limited or non-existent. Do not purchase H97 for overclocking and don't waste your K-SKU CPU in an H97 board.
Read more at http://www.gamersnexus.net/guides/14...Vf70KkzsZIX.99
در حالت دیفالت تفاوت چیپ h97 و z97 همین هست
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SajjadKhati (03-11-14)
|
|
با دکمه + و - که میزنم تغییر کرد اما دیگه بیشتر نمیشه فرکانس و مقداراش . کم میشه اما زیادتر نمیشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس اون cpu ی G3220 ای که تو پست 8 گفته بودی که 100 مگاهرتز اور شده بود ، با مادربرد سری Z بود؟
ینی نمیشه با مادربرد H97 حتی cpu های سری K رو یه کم هم اور کرد؟ مثلا 100 یا 200 یا 300 مگاهرتز؟
اما قبلا میشنیدم که میشد تا این میزان . به میزان بالاتر و اور 0.8 گیگاهرتز انگار سری Z میخاست
K-SKU CPU چیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو بایوس F5 مادربرد نوشته کارایی K-SKU CPU بهبود یافت. ینی چی؟
alksdj (03-11-14), SajjadKhati (03-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks